بازار سهام امروز چهارشنبه ۳ دیماه را در ابتدای معاملات صعودی آغاز کرد و شاخص کل بیش از ۸ هزار واحد رشد کرد اما در میانه راه ارتفاع کم کرد و در پایان معاملات با ۲ هزار و ۸۸۵ واحد مثبت بر عقربه یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲ هزار و ۸۸۵ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۷ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۱۰۶ واحد افزایش به رقم ۴۶۸ هزار و ۵۱۱ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۶۴۹ هزار معامله به ارزش ۱۳۲ میلیارد و ۲ میلیون ریال انجام داده‌اند.

معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد آلیاژی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان،  ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۳ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۸۲۹ هزار و ۷۷۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۴۷ میلیارد و ۷۴۷ میلیون ریال ارزش داشت.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس،  سنگ آهن گهر زمین، اعتباری ملل و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بیمه پاسارگاد و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 574991

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha